Moć uvjeravanja : govorništvo za menadžere (i one koji to žele postati) : priručnik za učenje retorike i javnog nastupa / Mirela Španjol Marković ; [ilustrator Roko Idžojtić]
Autor
Španjol-Marković, Mirela
Nakladnik
Zagreb : Profil International, 2008
Materijalni opis
256 str. : ilustr. ; 21 cm
Napomena
Str. 256: Bilješka o autorici.
 
Bibliografija: str. 254-255.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
80 8 Govorništvo. Retorika. Aktivna upotreba jezika
Anotacija
S mnoštvom životnih primjera iz poslovnog svijeta te s posebnim osvrtom na prodajnu prezentaciju knjiga, “Moć uvjeravanja” namijenjena je prije svega poslovnim ljudima, menadžerima, kojima je govor, podsjeća autorica, osnovno sredstvo za rad i upravljanje. No, svojom sveobuhvatnošću i iscrpnim uputama o pravilnom javnom nastupu te primjerima govora u različitim prilikama, podjednako će biti korisna studentima, ali i širokoj publici koja želi upoznati govorničku vještinu, nekada obvezan školski predmet. Priručnik je upotpunjen dodatkom o diskusiji i debati u kojem autorica opisuje metode destrukcije i manipulacije u dijalogu te navodi kako ih prepoznati i kako na njih pravilno reagirati.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-12-0670-9
Građa
Knjigaknjiga

ŠPANJOL-Marković, Mirela
Moć uvjeravanja : govorništvo za menadžere (i one koji to žele postati) : priručnik za učenje retorike i javnog nastupa / Mirela Španjol Marković ; [ilustrator Roko Idžojtić]. - Zagreb : Profil International, 2008. - 256 str. : ilustr. ; 21 cm
Str. 256: Bilješka o autorici. - Bibliografija: str. 254-255.
ISBN 978-953-12-0670-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.