Upravljanje marketingom : uključuje slučajeve iz poslavanja u Hrvatskoj i regiji / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović ; [prevoditelji Nikola Drašković ... et al.]
Upravljanje marketingom : uključuje slučajeve iz poslavanja u Hrvatskoj i regiji / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović ; [prevoditelji Nikola Drašković ... et al.]. 14. izd.
Autor Kotler, Philip
Ostali autori Keller, Kevin Lane
Martinović, Maja
Drašković, Nikola [prevoditelj]
Izdanje 14. izd.
Nakladnik Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa , 2014
Materijalni opis XXVI, [896] str. : ilustr. ; 27 cm
Nakladnički niz Biblioteka Gospodarska misao
Napomena Prijevod djela: Marketing management.
Bilješke o autorima: str. IV-[VI].
Bibliografske bilješke: str. B1-B72.
Kazala.
Predmetna odrednica upravljanje marketingom - udžbenici
marketing - udžbenici
marketing - Hrvatska - studije slučajeva
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
339.138 Marketing
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
Anotacija Četrnaesto izdanje udžbenika koji prati promjene marketinških tehnika i organizacija. Svima onima koji su koristili prijašnja izdanja, sadržaj knjige nudi mogućnost nadogradnje savladanog gradiva, a novim studentima daje uvid u dosege upravljanja marketingom. Dvadeset i dva poglavlja raspoređena su u osam dijelova: Razumijevanje upravljanja marketingom, Dobivanje uvida u marketing, Povezivanje s potrošačima, Izgrađivanje snažnih marki, Oblikovanje tržišne ponude, Isporuka vrijednosti, Odašiljanje poruke o vrijednosti i Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta. Izdanje je naročito pripremljeno za hrvatsko tržište te tržište regije - slučajevi preko kojih će studenti moći teoriju provjeriti u stvarnosti vezani su upravo za to područje.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-246-173-2
Građa Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Upravljanje marketingom : uključuje slučajeve iz poslavanja u Hrvatskoj i regiji / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović ; [prevoditelji Nikola Drašković ... et al.]. - 14. izd.. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2014. - XXVI, [896] str. : ilustr. ; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Marketing management. - Bilješke o autorima: str. IV-[VI]. - Bibliografske bilješke: str. B1-B72. - Kazala.
ISBN 978-953-246-173-2


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti