Suvremena prodaja : stvaranje vrijednosti za kupca / Gerald L. Manning, Barry L. Reece ; [prevoditeljica Zrinka Dujmović]
Autor
Manning, Gerald L.
Ostali autori
Izdanje
10. izd. [izvornika]
Materijalni opis
XXXIV, 554 str. : ilustr. ; 27 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Napomena
Prijevod djela: Selling today.
 
O autorima: str. XXXIII-XXXIV.
 
Bibliografija: str. 521-534.
 
Kazala.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Deseto izdanje udžbenika nudi čitateljima već provjerene osnove i nove prakse koje su potrebne kako bi se postigao uspjeh u današnjoj novoj informacijskoj ekonomiji. Naglasak je stavljen na prodavače i prodajne timove koji bi trebali biti vođeni novim principima osobne prodaje. Autori naglašavaju potrebu prodavača za uspjehom u suočavanju sa novim snagama koje stvaraju svijet prodaje i marketinga, te za redefiniciju strategije uspjeha. Dan je pregled strategije uspostave odnosa, strategije proizvoda, strategije pridobivanja kupca i strategije prezentacije... Sadrži kao dodatke: marketinški plan za pronalaženje zaposlenja, upotrebu softvera (ACT?) i simulaciju partnerske prodaje.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-246-043-8 (Mate)
Građa
Knjigaknjiga

MANNING, Gerald L.
Suvremena prodaja : stvaranje vrijednosti za kupca / Gerald L. Manning, Barry L. Reece ; [prevoditeljica Zrinka Dujmović]. - 10. izd. [izvornika]. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2008. - XXXIV, 554 str. : ilustr. ; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Selling today. - O autorima: str. XXXIII-XXXIV. - Bibliografija: str. 521-534. - Kazala.
ISBN 978-953-246-043-8 (Mate)


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.