Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja / Tanja Kesić
Autor Kesić, Tanja
Nakladnik Zagreb : Opinio , 2003
Materijalni opis XXX, 624 str. : ilustr. ; 29 cm
Napomena Str. XIII: Bilješka o autorici.
Bibliografija iza svakog poglavlja.
Predmetna odrednica marketinška komunikacija - udžbenici
oglašavanje
odnosi s javnošću
imidž
unapređenje prodaje
osobna prodaja
publicitet
promocija
Klasifikacijska oznaka 339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Integrirana marketinška komunikacija ili komunikacija "cjelovite slike", ima za cilj planiranje i koordinaciju svih komunikacijskih oblika i metoda u jedinstvenu funkciju poduzeća. Stoga su u knjizi obrađene osnove komunikacije, a posebno marketinška komunikacija - oglašavanje, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja i Internet. Posebna su poglavlja posvećena marketinškoj komunikaciji na poslovnom, međunarodnom tržištu te društvenim, etičkim, ekonomskim i pravnim aspektima marketinške komunikacije.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 953-98250-0-8
Građa Knjigaknjiga

KESIĆ, Tanja
Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja / Tanja Kesić. - Zagreb : Opinio, 2003. - XXX, 624 str. : ilustr. ; 29 cm
Str. XIII: Bilješka o autorici. - Bibliografija iza svakog poglavlja.
ISBN 953-98250-0-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti