Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka
Autor Previšić, Jozo
Ostali autori Ozretić Došen, Đurđana
Krupka, Zoran
Nakladnik Zagreb : Školska knjiga , 2012
Materijalni opis XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 str.
Nakladnički niz Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena Bibliografija: str. 307-311.
Kazala.
Predmetna odrednica međunarodni marketing - udžbenici
Klasifikacijska oznaka 339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Sveučilišni udžbenik uglednih autora prvenstveno namijenjen studentima poslovne ekonomije. U udžbeniku su obrađene sljedeće četiri tematske cjeline: međunarodni marketing i svjetska trgovina, okruženje svjetskog tržišta, međunarodni marketing u poduzeću i međunarodni marketing miks. Udžbenik je obogaćen mnogobrojnim primjerima iz prakse i ilustracijama.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-0-30396-6
Građa Knjigaknjiga

PREVIŠIĆ, Jozo
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka. - Zagreb : Školska knjiga, 2012. - XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 str.. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Bibliografija: str. 307-311. - Kazala.
ISBN 978-953-0-30396-6


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti