Strategija izbornih kampanja / Zoran Tomić, Besim Spahić & Ivica Granić
Autor Tomić, Zoran, politolog
Ostali autori Spahić, Besim
Granić, Ivica
Nakladnik Zagreb ; Sarajevo : Synopsis , 2008
Materijalni opis 306 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena Bibliografija: str. 289-306.
Predmetna odrednica politički marketing
izborni marketing
izborna kampanja - strategija
Klasifikacijska oznaka 324 Izbori. Plebisciti. Referendumi. Izborne kampanje. Izborna korupcija. Zloupotreba izbora. Izborni rezultati
Anotacija Priručnik o izbornim kampanjama koji proučava gotovo sve segmente predizbornih, izbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka. Autori pojašnjavaju značajke, funkcije, ciljeve i povijest kampanja. Poseban naglasak stavljen je na planiranje i organizaciju političkih kampanja, te na njihovo medijsko praćenje. Prikazana je, među ostalim, i važnost komuniciranja, odnosno kako govor tijela, odijevanje i verbalna komunikacija političara utječe na birače. Priručnik namijenjen studentima novinarstva i politologije.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-7035-33-4 (Zagreb)
Građa Knjigaknjiga

TOMIĆ, Zoran, politolog
Strategija izbornih kampanja / Zoran Tomić, Besim Spahić & Ivica Granić. - Zagreb ; Sarajevo : Synopsis, 2008. - 306 str. : ilustr. ; 24 cm
Bibliografija: str. 289-306.
ISBN 978-953-7035-33-4 (Zagreb)


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti