Strateški menadžment u turizmu / Luiz Moutinho ; prijevod Duško Čavić
Autor
Moutinho, Luiz
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, 2005
Materijalni opis
494 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Turizam
Napomena
Priijevod djela: Strategic management in tourism.
 
Str. 493-494: Pogovor / Josip Senečić.
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
Klasifikacijska oznaka
338.48 Turizam
 
658.01 Poslovna politika poduzeća. Planiranje razvoja
Anotacija
Menadžeri u turizmu, kao i u svim ostalim granama gospodarstva, danas se moraju prilagoditi svim vrstama promjena. U ovom je udžbeniku to dinamično okruženje obrađeno na dva načina: određuju se modeli i pristupi koje rukovodeće osoblje mogu upotrijebiti da bi njihova tvrtka mogla iskoristiti nastale povoljne prilike i izazove i daju se primjeri kako bi se ilustrirali modeli, tehnike i alati u realnim situacijama. Knjiga je podijeljena u četiri dijela: Okruženje u turizmu, Menadžment marketinga u turizmu, Funkcionalni marketing u turizmu i Strateško planiranuje u turizmu.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-467-7
Građa
Knjigaknjiga

MOUTINHO, Luiz
Strateški menadžment u turizmu / Luiz Moutinho ; prijevod Duško Čavić. - Zagreb : Masmedia, 2005. - 494 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Turizam)
Priijevod djela: Strategic management in tourism. - Str. 493-494: Pogovor / Josip Senečić. - Bibliografija iza svakog poglavlja.
ISBN 953-157-467-7


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.