Marketing malih i srednjih poduzeća / Nataša Renko
Autor
Renko, Nataša
Nakladnik
Zagreb : Naklada Ljevak, 2010
Materijalni opis
344 str. : ilustr. ; 26 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Bilješka o autorici: str. [355].
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
 
339.138 Marketing
Anotacija
U knjizi su opisana osnovna načela i načini funkcioniranja marketinške metodologije sa specifičnim znanjima iz marketinga koja bi malom i srednjem poduzetništvu bila od koristi u svakodnevnoj praksi. Najveći dio teksta u obliku je savjeta kako povezati suvremena teorijska znanja s onima iz stvarne poslovne prakse, te tako unaprijediti i razvijati poslovanje, poboljšati svoje položaje i rasti na tržištu.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-303-220-7
Građa
Knjigaknjiga

RENKO, Nataša
Marketing malih i srednjih poduzeća / Nataša Renko. - Zagreb : Naklada Ljevak, 2010. - 344 str. : ilustr. ; 26 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Bilješka o autorici: str. [355]. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo.
ISBN 978-953-303-220-7


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.