Kotler o marketingu : kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
Autor
Kotler, Philip
Nakladnik
Zagreb : Masmedia [etc.], 2006
Materijalni opis
241 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Poslovni dnevnik
Napomena
Prijevod djela: Kotler on marketing.
 
Str. 241: Bilješka o autoru.
 
Bibliografske bilješke: str. 231-236 i uz tekst.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima. (DV)
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-494-4 (Masmedia)
Građa
Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Kotler o marketingu : kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima. - Zagreb : Masmedia [etc.], 2006. - 241 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Poslovni dnevnik)
Prijevod djela: Kotler on marketing. - Str. 241: Bilješka o autoru. - Bibliografske bilješke: str. 231-236 i uz tekst.
ISBN 953-157-494-4 (Masmedia)


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.