Branding : kako izgraditi najbolju marku / Zvonimir Pavlek
Autor Pavlek, Zvonimir
Nakladnik Zagreb : M.E.P Consult , 2008
Materijalni opis 414 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena Bilješka o autoru: str. 413-414.
Bibliografija: str. 403-409.
Predmetna odrednica marke proizvoda - priručnici
oglašavanje - masovni mediji
plan marketinga
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Knjizi o praksi brandinga i kreiranja marke osnova je znanstvena (doktorska) disertacija koja se temelji na činjeničnom izlaganju o značenju marke i marketinškog projekta. Autor iscrpno analizira marku i marketinški model od zamišljenoga do vizualnog nastanka onoga što će predstavljati proizvod na tržištu. Iskustvo brandinga izneseno je kroz sveukupan tekst, u kontekstu tržišta i njegovih potreba. Uključeni su središnji i sporedni čimbenici u stvaranju marke, psihologija tržišta, posebno sociološki i kulturološki fenomeni brandinga. Vrijednost marke promišlja se unutar tvrtke.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-6807-37-6
Građa Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti