Natjecanje u uslužnoj ekonomiji : kako stvoriti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge / Anders Gustafsson, Michael D. Johnson ; [prevoditeljica Lidija Jelenić]
Autor
Gustafsson, Anders
Nakladnik
Zagreb : Mate [etc.], 2006
Materijalni opis
XVII, 194 str. : ilustr. ; 23 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Management u XXI. stoljeću
Napomena
Prijevod djela: Competing in a service economy.
 
Str. XIII-XIV: Uvodna riječ / Robert E. Quinn.
 
Str. 183-184: Bilješka o autorima.
 
Bibliografija: str. 173-182.
Klasifikacijska oznaka
005.1 Teorija menadžmenta
Anotacija
Vodič kroz razvoj usluga koji daje velik broj primjera kompanija koje su usmjerene prema davanju usluga, a uključuju: Ericsson, Ritz-Carlton, Disney... Namijenjen je općenito menadžerima, menadžerima marketinga i menadžerima ljudskih potencijala, jer otkriva kako postići konkurentnost stvarajući i implementirajući strateški plan koji će poboljšati rad njihove kompanije. Vodič će pomoći svima onima koji rade u marketingu, a krajnji im je cilj poboljšanje i razvoj njihovih usluga.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-246-008-X (Mate)
Građa
Knjigaknjiga

GUSTAFSSON, Anders
Natjecanje u uslužnoj ekonomiji : kako stvoriti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge / Anders Gustafsson, Michael D. Johnson ; [prevoditeljica Lidija Jelenić]. - Zagreb : Mate [etc.], 2006. - XVII, 194 str. : ilustr. ; 23 cm. - (Biblioteka Management u XXI. stoljeću)
Prijevod djela: Competing in a service economy. - Str. XIII-XIV: Uvodna riječ / Robert E. Quinn. - Str. 183-184: Bilješka o autorima. - Bibliografija: str. 173-182.
ISBN 953-246-008-X (Mate)


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.