Nastava usmjerena na učenika : prinosi razvoju metodika nastavnih predmeta u srednjim školama / Milan Matijević, Diana Radovanović
Autor
Matijević, Milan
Nakladnik
Zagreb : Školske novine, 2011
Materijalni opis
440 str. : ilustr. ; 20 cm
Napomena
Bibliografija iza svakog poglavlja.
 
Kazalo.
 
Summary.
Klasifikacijska oznaka
37.091.3 Nastavne metode i postupci. Oblici nastave i izobrazbe
Anotacija
Glavna paradigma ovog rada je nastava shvaćena kao zajednički rad nastavnika i učenika te da se očekuje više raznovrsnih aktivnosti učenika (strategije aktivnoga učenja). Za takve aktivnosti trebat će osigurati nešto drukčiju opremu i uređenje prostora za poučavanje i učenje u školama, te promjenu uloge nastavnika u odnosu na onu koja je dominirala u proteklim godinama. Konkretnije, to znači da bi nastavnik predavač trebao biti zamijenjen nastavnikom koji je organizator, mentor, menadžer, instruktor i suradnik. Udžbenik je namijenjen nastavnicima premeta koji uvjetno pripadaju području društvenih i humanističkih znanosti, a to su svi stručni nastavni predmeti iz područja ekonomije, prava, te neki predmeti iz područja informatologije, politologije, socijologije, povijesti i etike… Također kao kompendij, knjiga će korisno poslužiti i svim zaposlenim nastavnicima, napose onima koji rade u srednjim školama.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-160-236-5
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.