Upravljanje marketingom / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [prevoditelji Ivanka Rajh ... et al.]
Autor
Kotler, Philip
Ostali autori
Izdanje
12. izd. [izvornika]
Materijalni opis
XXXIX, [865] str. : ilustr. ; 27 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Napomena
Prijevod djela: Marketing management.
 
Bilješke o autorima: str. VII-VIII.
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Novo dvanaesto izdanje udžbenika koji prati promjene marketinških tehnika i organizacija. Njegova prva izdanja sadržavala su malo tema koje se danas smatraju fundamentalnima, kao što su npr. segmentacija, ciljanje, pozicioniranje i koncepte kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije koji nisu bili dio tadašnjeg marketinškog rječnika. Neke od najznačajnijih novih tema u ovom izdanju su holistički marketing, integrirani marketing, interni marketing, marketing odnosa, društveno odgovoran marketing... Udžbenik također sadrži sonic vježbe za marketinški plan i rječnik pojmova.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-246-031-4
 
ISBN 978-953-246-031-5
Građa
Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Upravljanje marketingom / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [prevoditelji Ivanka Rajh ... et al.]. - 12. izd. [izvornika]. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2008. - XXXIX, [865] str. : ilustr. ; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Marketing management. - Bilješke o autorima: str. VII-VIII. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala.
ISBN 953-246-031-4. - 978-953-246-031-5