Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Autor Olins, Wally
Nakladnik Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga , 2008
Materijalni opis 293 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena Prijevod djela: On brand.
Str. 279-281: Predgovor hrvatskom izdanju / Tihomir Vranešević.
Bilješka o piscu: str. 293.
Bibliografija: str. 283-285 i uz tekst.
Kazalo.
Predmetna odrednica marke proizvoda - priručnici
marke proizvoda - upravljanje - primjeri iz prakse
marke proizvoda - vrednovanje
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Marke (brendovi) su kulturni fenomeni našeg vremena. Wally Olins na temelju dugogodišnjeg marketinškog iskustva predstavlja svoju viziju upravljanja brendovima. Posebno ističe da se u marke više ne ubrajaju samo korporacije, njihovi proizvodi i usluge već i niz drugih značajnih institucija koje ljude prate kroz cijeli život. Dajući između ostalog odgovor na pitanja zašto su marke važne, kako su i gdje nastale, kako funkcioniraju na globalnom tržištu i koja je njihova budućnost Olins daje detaljan uvid u problematiku marka u suvremenom svijetu.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-212-331-9
Građa Knjigaknjiga

OLINS, Wally
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević. - Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008. - 293 str. : ilustr. ; 24 cm
Prijevod djela: On brand. - Str. 279-281: Predgovor hrvatskom izdanju / Tihomir Vranešević. - Bilješka o piscu: str. 293. - Bibliografija: str. 283-285 i uz tekst. - Kazalo.
ISBN 978-953-212-331-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti