Osnove marketinga / J. Previšić ... [et al.] ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Adverta, 2007
Materijalni opis
XVIII, 357 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Bibliografija: str. 353-356.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Udžbenik namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, ali i studentima srodnih fakulteta. Udžbenik je strukturiran tako da upozna čitatelje s glavnim kategorijama, teorijama i aktivnostima marketinga, odnosno sa njegovim osnovama. Autori daju iscrpan pregled prirode marketinga, analize tržišnih prilika, marketinškog miksa i planiranja, kontrole i organizacije marketinških aktivnosti. Udžbenik sadrži pitanja za provjeru, te slike i fotografije u boji koje ilustriraju marketinšku tematiku.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-99712-2-7
Građa
Knjigaknjiga

OSNOVE marketinga / J. Previšić ... [et al.] ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen. - Zagreb : Adverta, 2007. - XVIII, 357 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Bibliografija: str. 353-356.
ISBN 978-953-99712-2-7


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.