Marketinško upravljanje / Fedor Rocco
Autor Rocco, Fedor
Izdanje 2. dopunjeno izd.
Nakladnik Zagreb : Školska knjiga , 2000
Materijalni opis 324 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Udžbenici hrvatskih sveučilišta
Predmetna odrednica marketing - udžbenici
upravljanje marketingom - udžbenici
Klasifikacijska oznaka 658.8(075) Marketing. Prodaja. Udžbenici
Anotacija Prvo izdanje ove knjige objavljeno je 1994. godine. Otada su se dogodile mnoge značajne promjene u svijetu - prvenstveno procesi globalizacije i informatizacije. u Hrvatskoj tranzicija nije napredovala onom brzinom kao što je trebala, a ni marketing, po autoru, nije našao svoje pravo mjesto. Zbog toga Fedor Rocco ovom knjigom ponovno upozorava na nužnost nametanja gospodarskim subjektima zdravog marketinškog koncepta kao prokušanog sustava u donošenju ekonomskih odluka.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 953-0-30317-3
Građa Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti