Gerilski marketing : jednostavne i jeftine metode stjecanja velike zarade od vaše male tvrtke / Jay Conrad Levinson u suradnji sa Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [preveo s engleskoga Damir Biličić]
Autor Levinson, Jay Conrad
Ostali autori Levinson, Jeannie
Levinson, Amy
Nakladnik Zagreb : Algoritam , 2008
Materijalni opis 467 str. ; 23 cm
Nakladnički niz Facta
Napomena Prijevod djela: Guerrilla marketing.
Bibliografija: str. [442]-460.
Kazalo.
Predmetna odrednica marketing - priručnici
mali poduzetnici - marketing
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Gerilski marketing nekonvencionalni je sustav promocije koji se oslanja na vrijeme, energiju i snalažljivost marketinških stručnjaka vodeći se krilaticom minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita. Taktike gerilskog marketinga neočekivane su i nekonvencionalne, kupca se pokušava osvojiti na neočekivanim mjestima i time se jednostavnošću postiže učinkovitost. Danas niz svjetski poznatih velikih kompanija (Visa, Johnson & Johnson) privlači svoje kupce gerilskim marketingom, ali i niz malih tvrtki s ograničenim financijskim sredstvima čime im je omogućen poslovni uspjeh i ravnopravnost na svjetskim tržištima.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-220-821-4
Građa Knjigaknjiga

LEVINSON, Jay Conrad
Gerilski marketing : jednostavne i jeftine metode stjecanja velike zarade od vaše male tvrtke / Jay Conrad Levinson u suradnji sa Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [preveo s engleskoga Damir Biličić]. - Zagreb : Algoritam, 2008. - 467 str. ; 23 cm. - (Facta)
Prijevod djela: Guerrilla marketing. - Bibliografija: str. [442]-460. - Kazalo.
ISBN 978-953-220-821-4


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti