Uvod u korporativnu komunikaciju : teorijski pristupi i organizacijski modeli / Zdeslav Milas
Autor Milas, Zdeslav
Nakladnik Zagreb : Novelti millenium , 2011
Materijalni opis 178 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena Bilješka o autoru: str. [161].
Bibliografija: str. [162]-178 i i uz tekst.
Predmetna odrednica korporacije - odnosi s javnošću
odnosi s javnošću - osnovni pojmovi
Klasifikacijska oznaka 659.4 Odnosi s javnošću (PR)
Anotacija Odnosi s javnošću strateški su važan dio poslovanja svih tržišnih subjekata, osobito u suvremenim uvjetima kada se profiliraju nove razine odnosa među njima. Autor na osnovi nastalih promjena u shvaćanju odnosa s javnošću i korporativne komunikacije propituje organizacijsko mjesto, položaj i doprinos koji bi ove funkcije mogle i trebale dati menadžmentu pri postizanju ciljeva poduzeća, te kako bi trebao biti uređen organizacijski odnos za učinkovitu primjenu komunikacijske strategije. Knjiga je namijenjena studentima specijalističkih studija i stručnjacima na području odnosa s javnošću, marketinga i menadžmenta.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-55581-2-5
Građa Knjigaknjiga

MILAS, Zdeslav
Uvod u korporativnu komunikaciju : teorijski pristupi i organizacijski modeli / Zdeslav Milas. - Zagreb : Novelti millenium, 2011. - 178 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bilješka o autoru: str. [161]. - Bibliografija: str. [162]-178 i i uz tekst.
ISBN 978-953-55581-2-5


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti