Marketinško upravljanje / Fedor Rocco
Autor Rocco, Fedor
Nakladnik Zagreb : Školska knjiga : Centar za istraživanje marketinga , 1994
Materijalni opis 323 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Udžbenici hrvatskih sveučilišta
Predmetna odrednica marketing - udžbenici
upravljanje marketingom - udžbenici
Klasifikacijska oznaka 658.8(075) Marketing. Prodaja. Udžbenici
Anotacija Marketinško upravljanje novo je djelo Fedora Roca, čiji naslov i sadržaj odražavaju novi nastavni plan i program . Ovaj udžbenik sadrži mnoge tekstove iz predhodnog udžbenika Marketing objavljenog 1991. , ali je njegova struktura drugačija, nadopunjena je novim temama, a i primjeri više odgovaraju sadašnjosti.Kako zbog ratne situacije u Hrvatskoj , njeno gospodarstvo ne funkcionira na normalan način , nije bilo moguće pronaći sve slučajeve iz naše prakse koji objašnjavaju marketing u nas, pa su neki primjeri obrađeni na temelju tuđe prakse ili zamišljenih situacija. Udžbenik je namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu za kolegij Upravljanje marketingom , ali će poslužiti i ostalima zainteresiranim za područje marketinga kao danas najutjecajnijeg činitelja tržišta.
Jezik hrvatski
Građa Knjigaknjiga

ROCCO, Fedor
Marketinško upravljanje / Fedor Rocco. - Zagreb : Školska knjiga : Centar za istraživanje marketinga, 1994. - 323 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Udžbenici hrvatskih sveučilišta)

Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti