Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka
Autor
Previšić, Jozo
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 2012
Materijalni opis
XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 str.
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Bibliografija: str. 307-311.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Sveučilišni udžbenik uglednih autora prvenstveno namijenjen studentima poslovne ekonomije. U udžbeniku su obrađene sljedeće četiri tematske cjeline: međunarodni marketing i svjetska trgovina, okruženje svjetskog tržišta, međunarodni marketing u poduzeću i međunarodni marketing miks. Udžbenik je obogaćen mnogobrojnim primjerima iz prakse i ilustracijama.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-0-30396-6
Građa
Knjigaknjiga

PREVIŠIĆ, Jozo
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka. - Zagreb : Školska knjiga, 2012. - XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 str.. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Bibliografija: str. 307-311. - Kazala.
ISBN 978-953-0-30396-6


Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.