Upravljanje markama (Brand Management) / Tihomir Vranešević
Autor
Vranešević, Tihomir
Nakladnik
Zagreb : Accent, 2007
Materijalni opis
XIV, 461 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Str. 459: Bilješka o autoru i suradnicima.
 
Bibliografija: str. 431-434.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
U knjizi se kroz osam poglavlja pojašnjava važnost marke i upravljanja markom njezin identitet i iskorištavanje, mjerenje vrijednosti, fenomen privatnih maraka, te nudi pregled hrvatskih maraka odnosno brandova. Važnu cjelinu čine poslovni slučajevi, izabrani zbog specifičnosti koncepata i načina stvaranja, te upravljanja markama, a posebno mjesto zauzima Samoborska salama kao robna marka Zagrebačke županije. Upravljanje markama prva je knjiga iz tog područja (brandovima) na hrvatskom jeziku.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-99762-4-6
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.