Deset smrtnih marketinških grijeha : znakovi i rješenja / Philip Kotler ; s engleskoga prevela Dunja Vražić-Stejskal
Autor
Kotler, Philip
Nakladnik
Zagreb : Binoza press, 2006
Materijalni opis
136 str. ; 21 cm
Napomena
Prijevod djela: Ten deadly marketing sins.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Philip Kotler, "otac suvremenog marketinga", otkriva deset najeklatantnijih marketinških nedostataka koji sprečavaju uspjeh tvrtki na tržištu. Opisao je glavne znakove svakog grijeha i predložio rješenja. Primjena tih rješenja pretvara deset grijeha u deset zapovijedi za postizanje visoke marketinške produktivnosti i rentabilnosti.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6920-16-6
Građa
Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Deset smrtnih marketinških grijeha : znakovi i rješenja / Philip Kotler ; s engleskoga prevela Dunja Vražić-Stejskal. - Zagreb : Binoza press, 2006. - 136 str. ; 21 cm
Prijevod djela: Ten deadly marketing sins.
ISBN 953-6920-16-6


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.