Kreativna ekonomija : kako ljudi zarađuju na idejama / John Howkins ; s engleskoga prevela Dunja Vražić-Stejskal
Autor
Howkins, John
Nakladnik
Zagreb : Binoza press, [2003?]
Materijalni opis
347 str. ; 22 cm
Napomena
Prijevod djela: The creative economy.
 
Bibliografija: str. [316]-321.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
001.894 Pronalasci, izumi i otkrića. Uključujući: Tehnike pronalazaštva. Rad na pripremi patenata i realizaciji pronalazaka
 
005.1 Teorija menadžmenta
Anotacija
John Howkins vodeći je američki stručnjak za kreativne poslove i savjetnik u TimeWarneeru, IBM-u, na Sky TV i mnogi drugim kompanijama. U svojoj knjizi govori o kreativnosti i kako je pretvoriti u novac, kapital i profit. Nije važno samo imati dobru ideju - važno je što s njom učiniti. Howkins iznosi i osnovna pravila za uspjeh kao što su: Izumite sami sebe; Budite vlasnik svojih ideja; Naučite što su autorska prava i patenti; Učite bez prestanka... itd. (JŽ)
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6920-09-3
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.