Marketinška znanja od A do Z : 80 pojmova koje treba znati svaki menadžer / Philip Kotler ; s engleskoga prevela Dunja Vražić-Stejskal
Autor
Kotler, Philip
Nakladnik
Zagreb : Binoza press, 2004
Materijalni opis
244 str ; 22 cm
Napomena
Prijevod djela: Marketing insights from A to Z.
 
Bibliografija: str. 221-224.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Philip Kotler, "otac suvremenog marketinga", u ovoj svojoj kratkoj i praktičnoj knjizi iznosi osamdeset pojmova presudnih u današnjem marketingu s namjerom da ustanovi najbolja načela i postupke za djelotvoran i inovativan marketing. Autorov pristup je pod utjecajem zena, tako da su misli iznesene u knjizi rezultat njegovih meditacija o osnovama marketinga.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6920-11-5
Građa
Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Marketinška znanja od A do Z : 80 pojmova koje treba znati svaki menadžer / Philip Kotler ; s engleskoga prevela Dunja Vražić-Stejskal. - Zagreb : Binoza press, 2004. - 244 str ; 22 cm
Prijevod djela: Marketing insights from A to Z. - Bibliografija: str. 221-224.
ISBN 953-6920-11-5


Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.