Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Autor
Olins, Wally
Nakladnik
Materijalni opis
293 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Prijevod djela: On brand.
 
Str. 279-281: Predgovor hrvatskom izdanju / Tihomir Vranešević.
 
Bilješka o piscu: str. 293.
 
Bibliografija: str. 283-285 i uz tekst.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Marke (brendovi) su kulturni fenomeni našeg vremena. Wally Olins na temelju dugogodišnjeg marketinškog iskustva predstavlja svoju viziju upravljanja brendovima. Posebno ističe da se u marke više ne ubrajaju samo korporacije, njihovi proizvodi i usluge već i niz drugih značajnih institucija koje ljude prate kroz cijeli život. Dajući između ostalog odgovor na pitanja zašto su marke važne, kako su i gdje nastale, kako funkcioniraju na globalnom tržištu i koja je njihova budućnost Olins daje detaljan uvid u problematiku marka u suvremenom svijetu.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-212-331-9
Građa
Knjigaknjiga

OLINS, Wally
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević. - Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008. - 293 str. : ilustr. ; 24 cm
Prijevod djela: On brand. - Str. 279-281: Predgovor hrvatskom izdanju / Tihomir Vranešević. - Bilješka o piscu: str. 293. - Bibliografija: str. 283-285 i uz tekst. - Kazalo.
ISBN 978-953-212-331-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
|