Korporativni razgovori : vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije / Shel Holtz
Autor
Holtz, Shel
Nakladnik
Materijalni opis
X, 253 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Napomena
Prijevod djela: Corporate conversations.
 
Bibliografija: str. 251-253.
Klasifikacijska oznaka
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
 
659.4 Odnosi s javnošću (PR)
Anotacija
Knjiga je vodič za uvođenje učinkovite interne komunikacije koja je važna za prenošenje ključnih internih poruka. Sadrži praktične savjete kako povezati interne komunikacije s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije i pokriva između ostalog teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, poslovno komuniciranje, pravnu i neformalnu komunikaciju... Autorova teza je da organizacije koje dobro komuniciraju sa zaposlenima jačaju profitabilnost, zadržavaju bolje zaposlenike i jačaju svoj ugled, te da je zbog toga strateški upravljana komunikacija bitna za ostvarivanje dobrih poslovnih rezultata.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-95274-5-5
Građa
Knjigaknjiga

HOLTZ, Shel
Korporativni razgovori : vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije / Shel Holtz. - [Zagreb?] : Hrvatska udruga za odnose s javnošću, [2008?]. - X, 253 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka PRint ; 6)
Prijevod djela: Corporate conversations. - Bibliografija: str. 251-253.
ISBN 978-953-95274-5-5