Humor u svakodnevnoj komunikaciji / uredile Renata Jambrešić Kirin ... [et al.]
Humor u svakodnevnoj komunikaciji / uredile Renata Jambrešić Kirin ... [et al.]
Ostali autori
Materijalni opis
357 str. : ilustr. ; 23 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Nova etnografija
Napomena
Tekst na hrv., srp. i sloven. jeziku.
 
Bibliografija iza svakog rada.
Klasifikacijska oznaka
82.0 Teorija i proučavanje književnosti. Književni postupci
 
398.2 Narodne priče. Pripovijesti. Narodni humor
 
82.09 Književna kritika. Prikazi
Anotacija
Humor kao univerzalni fenomen, kojeg susrećemo u svim povijesnim razdobljima, tema je zbornika radova izloženih na znanstvenom skupu "Tko se zadnji smije, nije shvatio vic": humor u svakodnevnoj komunikaciji, održanom 2015. godine u Institutu za etnologiju i folkloristiku. Zaključak je da je temeljna disciplina istraživanja humora folkloristika, uključujući i interdisciplinarne rasprave o društvenim, kulturnim i psihološkim mehanizmima. Modusi humornoga poput cinizma, ironije, sarkazma, parodije, satire, farse, šale, vica, apsurda brojni su, a u pristupu ovoj temi autori zbornika unose i širi registar žanrovskih i diskurzivnih pojavnosti poput šaljive pjesme, balade, književnog djela, političke karikature, digitalnog folklora. Poseban naglasak je stavljen na suprotstavljanje smjehovne, društveno-kritične kulture, onoj "strahovnoj" kulturnoj paradigmi, gdje je nadasve svijest o kompleksnosti i lucidnosti humornih reakcija običnih ljudi vrlo prisutna.
Jezik
hrvatski; slovenski; srpski
Standardni broj
ISBN 9789538089060
Građa
Knjigaknjiga

HUMOR u svakodnevnoj komunikaciji / uredile Renata Jambrešić Kirin ... [et al.]. - Zagreb : Institut za etnologiju i folkloristiku, 2018. - 357 str. : ilustr. ; 23 cm. - (Biblioteka Nova etnografija)
Tekst na hrv., srp. i sloven. jeziku. - Bibliografija iza svakog rada.
ISBN 9789538089060


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.