Marketing turističkog odredišta : pristup integriranih markentiških komunikacija / Steven Pike ; [prijevod Kristina Kruhak]
Autor
Pike, Steven
Ostali autori
Kruhak, Kristina [prevoditeljica]
Nakladnik
Zagreb : M plus, 2010
Materijalni opis
XXII, 504 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Turizmoteka
Napomena
Prijevod djela: Destination marketing.
 
Str. IX-XIII: Predgovor hrvatskom izdanju / Neda Telišman-Košuta.
 
Bibliografija: str. 467-493.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
338.48 Turizam
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Prvi dio knjige odnosi se na razvoj organizacija za marketing turističkih odredišta uključujući i recentne inicijative. Obrađeni su uloga i ciljevi, kao i različiti oblici ustroja i financiranja organizacija za marketing turističkih odredišta. Drugi dio knjige sadrži sustavan i iscrpan uvid u najvažnije poslove suvremene prakse destinacijskog marketinga, od istraživanja tržišta, odabira ciljnih segmenata kupaca i uspostavljanja kvalitetne komunikacije i odnosa s njima, do ponašanja u kriznim situacijama i mjerenja učinkovitosti rada. Hrvatsko je izdanje obogaćeno primjerima i iz hrvatske turističke prakse. Na kraju knjige naveden je iscrpan popis literature.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-95111-4-0
Građa
Knjigaknjiga

PIKE, Steven
Marketing turističkog odredišta : pristup integriranih markentiških komunikacija / Steven Pike ; [prijevod Kristina Kruhak]. - Zagreb : M plus, 2010. - XXII, 504 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Biblioteka Turizmoteka)
Prijevod djela: Destination marketing. - Str. IX-XIII: Predgovor hrvatskom izdanju / Neda Telišman-Košuta. - Bibliografija: str. 467-493. - Kazalo.
ISBN 978-953-95111-4-0


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
|