Marketinški planovi : kako ih pripremati, kako ih koristiti / Malcolm McDonald ; prijevod Marko Maras
Autor
MacDonald, Malcolm, ekonomist
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, 2004
Materijalni opis
659 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Marketing
Napomena
Prijevod djela: Marketing plans.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.01 Poslovna politika poduzeća. Planiranje razvoja
Anotacija
Prijevod petog izdanja knjige koja pomaže menadžerima u obavljanju složenih zadataka marketinškog planiranja. Marketinško se planiranje definira kao niz aktivnosti koje vode utvrđivanju marketinških ciljeva i izradi planova da se oni postignu. Taj proces uključuje analizu situaciju, formuliranje osnovnih postavki, postavljanje ciljeva za ono što se prodaje i kome se prodaje, odlučivaje kako ostvariti te ciljeve te izrada rasporeda i plana troškova za aktivnosti potrebne za provedbu. Autor u knjizi objašnjava i kako obaviti reviziju marketinga, kako rasporediti vrijeme i troškove ali i zadaje vježbe koje omogućavaju menadžerima da prenesu teoriju i praksu kao i konkretne primjere za ono što se izlaže.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-463-4
Građa
Knjigaknjiga

MACDONALD, Malcolm, ekonomist
Marketinški planovi : kako ih pripremati, kako ih koristiti / Malcolm McDonald ; prijevod Marko Maras. - Zagreb : Masmedia, 2004. - 659 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Marketing)
Prijevod djela: Marketing plans.
ISBN 953-157-463-4


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.