Benchmarking u strategiji marketinga / Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić
Autor Renko, Nataša
Ostali autori Delić, Sanda
Škrtić, Marica
Nakladnik Zagreb : Mate , 1999
Materijalni opis XVIII, 293 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka Gospodarska misao
Napomena Str. V-VI: Uvodna riječ / Fedor Rocco.
Predmetna odrednica benchmarking - udžbenici
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Pojam "benchmarking" preuzet je iz građevinske terminologije u kojoj označava spravu za određivanje odnosnih visina različitih točaka zemljine površine (niveliranje). Danas se više upotrebljava u poslovnoj terminologiji i znači otprilike (nema hrvatskog prijevoda riječi) glavni broj ili pokazatelj koji je važan i može se koristiti u komparativne svrhe, odnosno, pronalaženje i primjenu najboljih poslovnih rješenja. Knjiga je pisana prvenstveno za potrebe studija marketinga ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 953-6070-61-8
Građa Knjigaknjiga

RENKO, Nataša
Benchmarking u strategiji marketinga / Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić. - Zagreb : Mate, 1999. - XVIII, 293 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Str. V-VI: Uvodna riječ / Fedor Rocco.
ISBN 953-6070-61-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti