Ponašanje potrošača / Tanja Kesić
Autor
Kesić, Tanja
Izdanje
2. izmijenjeno i dopunjeno izd.
Nakladnik
Zagreb : Opinio, 2006
Materijalni opis
XX, 600 str. : ilustr. ; 26 cm
Napomena
Str. VI: O autru.
 
Bibliografija uz svako poglavlje.
Klasifikacijska oznaka
159.94 Izvršne funkcije
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Prva knjiga u Hrvatskoj koja cjelovito obrađuje aktualno marketinško područje ponašanja potrošača. Namijenjena je studentima, znanstvenicima, ali i gospodarstvenicima, čije su odluke vezane uz tržišne aktivnosti. Autorica daje niz svojih sudova i interpretacija o ponašanju potrošača u procesima prije kupovine, kupovine i postkupovine vezane uz ponašanja na tržištu osobne i poslovne potrošnje. Poseban doprinos drugog izmijenjenog i dopunjenog izdanja je u povezivanju teorije s primjerima slučajeva iz prakse koji su dani u osmoj tematskoj cjelini. Pored toga dodana su i tri nova poglavlja, a k tome autorica je osuvremenila i ostala poglavlja dodajući im nove teorijske i praktične spoznaje.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-98250-1-6
Građa
Knjigaknjiga

KESIĆ, Tanja
Ponašanje potrošača / Tanja Kesić. - 2. izmijenjeno i dopunjeno izd.. - Zagreb : Opinio, 2006. - XX, 600 str. : ilustr. ; 26 cm
Str. VI: O autru. - Bibliografija uz svako poglavlje.
ISBN 953-98250-1-6


Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.