Osnove marketinga / Philip Kotler ... [et al.] ; [prevoditelji Maja Martinović ... et al.]
Ostali autori
Izdanje
4. europsko izd. prema 10. američkom izd.
Materijalni opis
XXXIV, 958 str. : ilustr. ; 27 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Napomena
Prijevod djela: Principles of marketing.
 
Str. XXXIII-XXXIV: Bilješka o autorima.
 
Bibliografija: str. 900-901.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Četvrto europsko izdanje sveučilišnog udžbenika s osnovama marketinga četvero autora, vrhunskih marketinških stručnjaka. Sastoji se od osam dijelova, prva četiri se odnose na marketinške pojmove i strategiju, a druga četiri na splet marketinga. Naslovi poglavlja su: Marketing danas, Marketinške odrednice, Tržišta, Strategija, Proizvod, Cijena, Promidžba, Distribucija. Svako je poglavlje popraćeno nizom primjera i studija slučaja tvrtki te popisom literature. Na kraju knjige je pojmovnik i kazalo.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-246-023-3 (Mate)
Građa
Knjigaknjiga

OSNOVE marketinga / Philip Kotler ... [et al.] ; [prevoditelji Maja Martinović ... et al.]. - 4. europsko izd. prema 10. američkom izd.. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006. - XXXIV, 958 str. : ilustr. ; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Principles of marketing. - Str. XXXIII-XXXIV: Bilješka o autorima. - Bibliografija: str. 900-901.
ISBN 953-246-023-3 (Mate)


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
|