Marketing u javnom sektoru : put do bolje izvedbe / Philip Kotler, Nancy Lee ; [prevoditelj Miljenko Šimić]
Autor Kotler, Philip
Ostali autori Lee, Nancy
Nakladnik Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa , 2007
Materijalni opis XIX, 330 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka Gospodarska misao
Napomena Prijevod djela: Marketing in the public sector.
Str. 307-308: Bilješke o autorima.
Kazalo.
Predmetna odrednica javni sektor - marketing
Klasifikacijska oznaka 339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija Svjetski priznati marketinški stručnjaci na temelju iskustva ustanova svih vrsta diljem svijeta napisali su knjigu o marketingu za javne institucije. Ona upućuje sve djelatnike u javnom sektoru kako se koristiti osnovnim i dokazanim načelima i tehnikama marketinga u ostvarenju svih potreba građana i učinkovitijem raspolaganju resursima. Posebno je važno poglavlje koje nudi obrasce o tome kako stvoriti važan brand.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 953-246-042-1
Građa Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Marketing u javnom sektoru : put do bolje izvedbe / Philip Kotler, Nancy Lee ; [prevoditelj Miljenko Šimić]. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2007. - XIX, 330 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Marketing in the public sector. - Str. 307-308: Bilješke o autorima. - Kazalo.
ISBN 953-246-042-1


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti