Principles of marketing / Philip Kotler ... [et al.]
Principles of marketing / Philip Kotler ... [et al.]. 4th European ed.
Ostali autori
Izdanje
4th European ed.
Nakladnik
Harlow : Financial Times Prentice Hall, cop. 2005
Materijalni opis
XXXIV, 954 str. : ilustr. ; 28 cm
Napomena
Str. XXXIII: Bilješka o autorima.
 
Bibliografija uz svako poglavlje.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8=111 Marketng. Prodaja. Djela na engleskom jeziku
 
339.1=111 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja... Djela na engleskom jeziku
Jezik
engleski
Standardni broj
ISBN 0-273-68456-6 (pbk.)
Građa
Knjigaknjiga

PRINCIPLES of marketing / Philip Kotler ... [et al.]. - 4th European ed.. - Harlow : Financial Times Prentice Hall, cop. 2005. - XXXIV, 954 str. : ilustr. ; 28 cm
Str. XXXIII: Bilješka o autorima. - Bibliografija uz svako poglavlje.
ISBN 0-273-68456-6 (pbk.)