Upravljanje marketingom : analiza, planiranje, primjena i kontrola = Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler ; prevela Vlasta Andrlić
Autor
Kotler, Philip
Nakladnik
Zagreb : Informator, 1994
Materijalni opis
XXXII, 929 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Nakladnički niz
Posebno izdanje Informatora
Napomena
Str. XXIX-XXXII: Predgovor / Fedor Rocco.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Ovo je prijevod VII. izdanja svjetski poznatog djela P. Kotlera koje je objavljeno u Americi 1991. godine. U ovom izdanju osuvremenjeni su statistički podaci, analizirani novi trendovi na području marketinga.
Jezik
hrvatski
Građa
Knjigaknjiga

KOTLER, Philip
Upravljanje marketingom : analiza, planiranje, primjena i kontrola = Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler ; prevela Vlasta Andrlić. - Zagreb : Informator, 1994. - XXXII, 929 str. : graf. prikazi ; 25 cm. - (Posebno izdanje Informatora)
Str. XXIX-XXXII: Predgovor / Fedor Rocco.