Istraživanje tržišta : (po marketing konceptu) / Dragutin Gutić, Joško Bačelić, Zorana Bačelić
Autor
Gutić, Dragutin
Ostali autori
Nakladnik
Makarska [i. e.] Osijek ; Šibenik [i. e.] Osijek : Grafika, 2011
Materijalni opis
439 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Napomena
Bilješka o autorima: str. 437-439.
 
Bibliografija: str. 429-436.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Svojevrsni udžbenik-priručnik daje cjeloviti pregled teorijskih postavki istraživanja tržišta i sagledavanje mogućnosti njegove primjene. U četiri su poglavlja autori obuhvatili značenja, metode i postupke, sadržaje te područja primjene istraživanja tržišta polazeći od osnova marketinga. Knjiga je upotpunjena brojnim slikama, tablicama i primjerima iz prakse, a namijenjena je studentima poslovne ekonomije, stručnjacima marketinške orijentacije i marketinškim menadžerima.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-244-073-7
Građa
Knjigaknjiga

GUTIĆ, Dragutin
Istraživanje tržišta : (po marketing konceptu) / Dragutin Gutić, Joško Bačelić, Zorana Bačelić. - Makarska [i. e.] Osijek ; Šibenik [i. e.] Osijek : Grafika, 2011. - 439 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Bilješka o autorima: str. 437-439. - Bibliografija: str. 429-436.
ISBN 978-953-244-073-7


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.