Istraživanje tržišta / Mira Marušić, Tihomir Vranešević
Autor
Marušić, Mira
Izdanje
5. izmijenjeno i dopunjeno izd.
Nakladnik
Zagreb : Adeco, 2001
Materijalni opis
XXVI, 582 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Str. <V>: Bilješka o autorima.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja
Anotacija
Knjiga je podijeljena u tri dijela. Prvi dio je uvod u istraživanje tržišta, ulogu i značenje istraživanja u poslovnom odlučivanju. Drugi dio sastoji se od procesa istraživanja tržišta, a treći se odnosi na primjenu istraživanja tržišta. U Dodacima na kraju knjige u ovom, petom izdanju, nalazi se Riječnik pojmova, Istraživanje financijskog tržišta u Republici Hrvatskoj te Panel kućanstva.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-97228-3-7
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.