Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja / Tanja Kesić
Autor
Kesić, Tanja
Nakladnik
Zagreb : Opinio, 2003
Materijalni opis
XXX, 624 str. : ilustr. ; 29 cm
Napomena
Str. XIII: Bilješka o autorici.
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Integrirana marketinška komunikacija ili komunikacija "cjelovite slike", ima za cilj planiranje i koordinaciju svih komunikacijskih oblika i metoda u jedinstvenu funkciju poduzeća. Stoga su u knjizi obrađene osnove komunikacije, a posebno marketinška komunikacija - oglašavanje, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja i Internet. Posebna su poglavlja posvećena marketinškoj komunikaciji na poslovnom, međunarodnom tržištu te društvenim, etičkim, ekonomskim i pravnim aspektima marketinške komunikacije.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-98250-0-8
Građa
Knjigaknjiga

KESIĆ, Tanja
Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja / Tanja Kesić. - Zagreb : Opinio, 2003. - XXX, 624 str. : ilustr. ; 29 cm
Str. XIII: Bilješka o autorici. - Bibliografija iza svakog poglavlja.
ISBN 953-98250-0-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.