Međunarodni marketing / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Autor
Previšić, Jozo
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, <1999?>
Materijalni opis
XXXII, 891 str. : ilustr. ; 27 cm
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Autori dugi niz godina proučavaju razvoj teorije međunarodnog marketinga, sustavno se bave istraživačkim radom s tog područja te održavaju predavanja. Knjigu namijenjuju prvenstveno poduzetnicima i menađerima ali i studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija, tumačeći osnovna obilježja, metode i tehnike međunarodnog poslovanja. U knjigu su uvršteni brojni primjeri iz prakse (Pliva, Croata, American Experss id.).
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-099-X
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.