Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Autor
Previšić, Jozo
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, 2000
Materijalni opis
XXII, 415 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Str. 397-400: Bibliografija.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Autori su profesori na studiju poslovne ekonomije i dugi se niz godina bave razvojem međunarodnog marketinga, istraživačkim radom i predavanjima. Stoga su, u nedostatku odgovarajuće literature, priredili ovaj udžbenik. Sadrži osnovne strategije, taktike, metode i tehnike međunarodnog marketinga. Knjiga je podijeljena u četiri cjeline: u prvoj se autori bave odnosima između međunarodnog marketinga i svjetske trgovine s posebnim osvrtom na prirodu i planiranje i kontrolu međunarodnog marketinga. U drugoj cjelini obrađeno je okruženje svjetskog tržišta i to s četiri aspekta: ekonomskog, političkog, zakonodavnog i kulturnog. Treća cjelina posvećena je međunarodnom marketingu u poduzeću - istraživanju stranih tržišta i izrada strategije ulaska na njih. U četvrtoj cjelini obrađen je međunarodni marketinški miks: proizvodi, usluge, cijene, međunarodna marketinška distribucija te promocija - propaganda, prodaja i odnosi s javnošću.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-103-1
Građa
Knjigaknjiga

PREVIŠIĆ, Jozo
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen. - Zagreb : Masmedia, 2000. - XXII, 415 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Str. 397-400: Bibliografija.
ISBN 953-157-103-1


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.