Marketing / Sally Dibb ... <et al.> ; <preveli Ljubica Anđelić ... et al.> ; <ilustracije Karmela Aleksić - Maslać>
Ostali autori
Izdanje
Europsko izd.
Nakladnik
Zagreb : Mate, 1995
Materijalni opis
XXXIX, 762 str. : ilustr. ; 27 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Napomena
Prijevod djela: Marketing: concepts and strategies.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
Anotacija
U knjizi su obrađene sljedeće teme: marketinške koncepcije, tržište, razvoj i upravljanje proizvodima, marketinški kanali i distribucija, promocija, politika cijena, upravljanje marketingom. Riječ je o vodećoj knjizi iz područja marketinga na američkom tržištu, pisanoj u formi udžbenika koji osim teorije sadrži i brojne primjere, statističke podatke, objašnjenja suvremenih trendova i poslovnih slučajeva. Za europsko tržište pripremljeno je posebno izdanje prošireno određenim poglavljima, primjerice: etika u marketingu, maloprodaja u Velikoj Britaniji, marketing usluga, međunarodni marketing itd. Od didaktičkih pomagala važnih za studente tu su sažeci, pitanja za ponavljanje i raspravu i niz različitih kazala.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6070-13-8
Građa
Knjigaknjiga

MARKETING / Sally Dibb ... <et al.> ; <preveli Ljubica Anđelić ... et al.> ; <ilustracije Karmela Aleksić - Maslać>. - Europsko izd.. - Zagreb : Mate, 1995. - XXXIX, 762 str. : ilustr. ; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Marketing: concepts and strategies.
ISBN 953-6070-13-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.