Odnosi s medijima / Dejan Verčič ... [et al.] ; [prijevod sa slovenskog jezika Živko Gruden]
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, [2004?]
Materijalni opis
201 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Marketing
Napomena
Prijevod djela: Odnosi z mediji.
 
Str. 9-10: Predgovor / Miodrag Šajatović.
 
Str. 195-196: Bilješka o autorima.
Klasifikacijska oznaka
070 Novine. Tisak. Uključujući: Novinarstvo
 
659.4 Odnosi s javnošću (PR)
Anotacija
Knjiga pretstavlja svojevrsni popis pravila kojih se trebaju pridžavati menađeri, poduzetnici, političari i ostali javni djelatnici u svojim kontaktima s medijima kako bi što uspješnije promovirali vlastite političke stavove, proizvode ili svoje tvrtke. Autori knjige podučavaju kako zapravo funkcioniraju novine, radijske ili TV stanice, te kako dugoročno uspostaviti obostrano zadovoljavajuće odnose s medijima. U prilogu knjige nalazi se Etički kodeks članstva Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Kodeks časti hrvatskih novinara, Zakon o medijima iz 2004. i Pravilnik o radu Novinarskog vijeća časti.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-460-X
Građa
Knjigaknjiga
Djelomični sadržaj online

ODNOSI s medijima / Dejan Verčič ... [et al.] ; [prijevod sa slovenskog jezika Živko Gruden]. - Zagreb : Masmedia, [2004?]. - 201 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Biblioteka Marketing)
Prijevod djela: Odnosi z mediji. - Str. 9-10: Predgovor / Miodrag Šajatović. - Str. 195-196: Bilješka o autorima.
ISBN 953-157-460-X


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.