Politički marketing / Ivan Šiber
Politički marketing / Ivan Šiber
Autor
Šiber, Ivan
Nakladnik
Zagreb : Politička kultura, 2003
Materijalni opis
239 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Bibliografija: str. [225]-229.
Klasifikacijska oznaka
32.019.5 Javno mišljenje. Politički publicitet, odnosi s javnošću. Propaganda
 
659.4 Odnosi s javnošću (PR)
Anotacija
Knjiga je zamišljena kao pokušaj ukazivanja na značaj političkog marketinga, njegove mogućnosti i ograničenja, odnos marketinga i realnih društvenih zbivanja, kao i potrebe prožimanja spoznaja mnogih znanstvenih disciplina. Knjiga će biti zanimljiva svima koji prate politička zbivanja, jer je ilustrirana obiljem primjera iz Hrvatske i svijeta, a pogotovo onima koji se bave politikom, nudeći im praktične savjete.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6213-52-4
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.