Pametno određivanje cijena : kako Google, Priceline i vodeće svjetske kompanije koriste inovacije u određivanju cijena da bi ostvarile profitabilnost / Jagmohan Raju, Z. John Zhang ; [prevoditeljica Miljana Valdec]
Autor
Raju, Jagmohan Singh
Ostali autori
 
Valdec, Miljana [prevoditeljica]
Nakladnik
Zagreb : Mate, 2012
Materijalni opis
XIII, 213 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Napomena
Prijevod djela: Smart pricing.
 
Bilješka o autorima: str. [XI]-XIII.
 
Na dnu nasl. str.: Zagrebačka škola ekonomije i managementa.
 
Bibliografske bilješke na kraju svakog poglavlja.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
338.5 Cijene. Formiranje cijena. Troškovi
Anotacija
Pod utjecajem globalizacije i nove tehnologije strategija određivanja cijena veoma je bitna za postizanje konkurentnosti na tržištu i privlačenju novih kupaca. Autori u knjizi otkrivaju inovativne strategije poznatih tvrtki koje su iskoristile nove mogućnosti okrenuvši ih u svoju korist i poboljšale profitabilnost. Njihovo iskustvo upućuje na važnost orijentiranosti na kupca, diferencirano određivanje cijena i modele pametnog određivanja cijena (npr. princip "plati koliko želiš", "plati ako djeluje", "sam odredi cijenu“...). Na kraju je kazalo imena i pojmova.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 9789532461244 (Mate)
Građa
Knjigaknjiga

RAJU, Jagmohan Singh
Pametno određivanje cijena : kako Google, Priceline i vodeće svjetske kompanije koriste inovacije u određivanju cijena da bi ostvarile profitabilnost / Jagmohan Raju, Z. John Zhang ; [prevoditeljica Miljana Valdec]. - Zagreb : Mate, 2012. - XIII, 213 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Prijevod djela: Smart pricing. - Bilješka o autorima: str. [XI]-XIII. - Na dnu nasl. str.: Zagrebačka škola ekonomije i managementa. - Bibliografske bilješke na kraju svakog poglavlja. - Kazalo.
ISBN 9789532461244 (Mate)