Poslovne komunikacije : kulturološki i strateški pristup / Michael J. Rouse i Sandra Rouse ; prijevod Maša Crnjaković
Autor
Rouse, Michael J.
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, 2005
Materijalni opis
287 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Menadžment
Napomena
Prijevod djela: Business communications.
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
 
Kazala.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
 
659.2 Informativni rad, rad na obavještavanju
Anotacija
Udžbenik koji daje sustavni pregled komunikacija i njihovo funkcioniranje. Podijeljen je u tri dijela - u prvom, "Komunikacija, kultura i strategija" predstavljeni su ključni pojmovi: organizacija i komunikacija, kultura kao kontekst komunikacije i prihvaćanje strateškog pristupa komunikaciji. U drugom, "Dostignuće komunikacije", obrađeni su aspekti uobičajenih zadataka poslovnih komunikacija, a u trećem, "Strateško komuniciranje u korporaciji", komunikacije na razini korporacija. Udžbenik je namijenjen studentima menadžmenta i poslovnih programa te manadžerima koji žele poboljšati svoje komunikacijske sposobnosti.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-459-6
Građa
Knjigaknjiga