Teorija i primjena istraživanja marketinga / Fedor Rocco
Autor
Rocco, Fedor
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 1971
Materijalni opis
451 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Zagrebačkog sveučilišta
Napomena
Bibliografija: str. 446-451.
Klasifikacijska oznaka
339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
Jezik
hrvatski
Građa
Knjigaknjiga

ROCCO, Fedor
Teorija i primjena istraživanja marketinga / Fedor Rocco. - Zagreb : Školska knjiga, 1971. - 451 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Udžbenici Zagrebačkog sveučilišta)
Bibliografija: str. 446-451.

Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.