Marketinško upravljanje / Fedor Rocco
Autor
Rocco, Fedor
Izdanje
2. dopunjeno izd.
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 2000
Materijalni opis
324 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Udžbenici hrvatskih sveučilišta
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8(075) Marketing. Prodaja. Udžbenici
Anotacija
Prvo izdanje ove knjige objavljeno je 1994. godine. Otada su se dogodile mnoge značajne promjene u svijetu - prvenstveno procesi globalizacije i informatizacije. u Hrvatskoj tranzicija nije napredovala onom brzinom kao što je trebala, a ni marketing, po autoru, nije našao svoje pravo mjesto. Zbog toga Fedor Rocco ovom knjigom ponovno upozorava na nužnost nametanja gospodarskim subjektima zdravog marketinškog koncepta kao prokušanog sustava u donošenju ekonomskih odluka.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-0-30317-3
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.