Teorija i primjena istraživanja marketinga / Fedor Rocco
Autor Rocco, Fedor
Izdanje 2. prerađeno i dopunjeno izd.
Nakladnik Zagreb : Školska knjiga , 1976
Materijalni opis 436 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena Str. [397]-410: Komparativni višejezični rječnik stručnih termina.
Bibliografija: str. [432]-436.
Klasifikacijska oznaka 339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
Jezik hrvatski
Građa Knjigaknjiga

ROCCO, Fedor
Teorija i primjena istraživanja marketinga / Fedor Rocco. - 2. prerađeno i dopunjeno izd.. - Zagreb : Školska knjiga, 1976. - 436 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Str. [397]-410: Komparativni višejezični rječnik stručnih termina. - Bibliografija: str. [432]-436.

Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti