Poslovno komuniciranje ; Poslovni bonton / Eduard Osredečki
Autor
Osredečki, Eduard
Nakladnik
Samobor ; Zagreb : Naklada Edo, 1995
Materijalni opis
303 str. ; 20 cm
Nakladnički niz
Biblioteka poslovnih priručnika
Klasifikacijska oznaka
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
 
395 Pravila dobrog i prikladnog ponašanja u društvu (bonton). Pravila pristojnosti. Dobro ponašanje. Društveni položaji. Činovi. Titule
 
659.2 Informativni rad, rad na obavještavanju
Anotacija
Što bi svatko zaposlen trebao znati o poslovnom komuniciranju, o učincima verbalnog i neverbalnog, te o kulturološkim razlikama? Od izbora poslovne komunikacije vrlo često zavisi sudbina poduzetnika i tvrtke. Priručnik govori o tome kako pravilno telefonirati, pisati, voditi poslovne razgovore, kako se ponašati u raznim situacijama - ukratko kakav je poslovni bonton koji utječe na poslovni uspjeh i razvoj poduzeća. Također obrađuje temu poslovne etike i bitnih normi iz tog područja.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6094-02-9
Građa
Knjigaknjiga

OSREDEČKI, Eduard
Poslovno komuniciranje ; Poslovni bonton / Eduard Osredečki. - Samobor ; Zagreb : Naklada Edo, 1995. - 303 str. ; 20 cm. - (Biblioteka poslovnih priručnika)
ISBN 953-6094-02-9