Marketing & PR u stvarnom vremenu : kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku / David Meerman Scott ; [s engleskoga preveli Gea i Darko Vlahović]
Autor
Scott, David Meerman
Ostali autori
Vlahović, Darko [prevoditelj]
 
Vlahović, Gea [prevoditeljica]
Nakladnik
Zagreb : Dva i dva, 2011
Materijalni opis
XIII, 276 str. : graf. prikazi ; 22 cm
Napomena
Prijevod djela: Real-time marketing & PR.
 
O autoru: str. [278].
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
 
659.4 Odnosi s javnošću (PR)
Anotacija
U današnjem svijetu, u kojem su brzina i agilnost ključni za uspjeh, polako i promišljeno djelovanje u poslovanju može biti kobno za kompanije. Na čelu su oni koji su brzi, a konkurentsku prednost određuje sposobnost prikupljanja, interpretiranja i reagiranja na nove informacije u djeliću sekunde. Praktičnim savjetima o prilagodbi kretanja i kulture novom okruženju te na brojnim primjerima iz prakse, autor objašnjava na koji način poslovanje dovesti u doba „stvarnog vremena“. David Meerman Scott, stručnjak za viralni marketing, jedan je od traženijih predavača na konferencijama, seminarima i korporativnim događanjima diljem svijeta.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-55872-5-5
Građa
Knjigaknjiga

SCOTT, David Meerman
Marketing & PR u stvarnom vremenu : kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku / David Meerman Scott ; [s engleskoga preveli Gea i Darko Vlahović]. - Zagreb : Dva i dva, 2011. - XIII, 276 str. : graf. prikazi ; 22 cm
Prijevod djela: Real-time marketing & PR. - O autoru: str. [278].
ISBN 978-953-55872-5-5


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.